BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 23, 2010

Jaafar Antik dan Missas Antik )


Pos rega RM10 hengget setengah




Set bunga padi dgn 4set cawan+ piring dan 1 biji teko padi.Teko aladin lagi.

Aladin Padi



Dah lama nak masuk gambar ni, asyik ketinggalan dibelakang dek sibuk dgn benda2 lain yg tak masuk book dlm ni le,set ni dah lama so saya selitkan pada masa aktiviti tu, lama dah juga tu.



Pertemuan hari Jumaat yang havoc gitu dengan otai antik yang femes dengan bunga matahari,siapa lagi kalau bukan abg Jaffar. Kami bersama-sama bertemu dan berborak-borak pasal antik,rekod2 lama, dan sambil membelek-belek dengan kak Diana yang sempoi gitu, janji masyukkkkkk, kak oiiii. Depa ni suami isteri pelakon drama,nasiblah hari tu mereka ada disitu, kalau nggak ya,mau pusing balik dehhhh. Sempat pekena cendol pulut dan rojak lagi tepi gerai tu,  memang best lah, takpe kak nanti saya melepak lagi dgn akak,, Abang Jaffar memang saya tahu peminat antik,saya pun sama,so memang sama minat. Ni pos rega 100hengget setengah.

Nantilah, insyaalah kalau ada masa ngam, boleh kita berkolaborasi dan bergeder-geder lagi,maybe di suatu masa lain dan untuk program yang lain yerrr. Selamat berantik-antik banggg.

Itulah sebenarnnya ramai yang minat seangkatan dengan yang lain-lain tu, sapa kata celebriti cm kami tak minat antik2 ni, pergh jangan u...,Agaknnya koleksi kat umah abg Jaffar ,melotops mak kau,mebeles confirm punya,

0 comments: